Kan man så ska man.

Publicerat 2014-07-06 09:03:42
Jag är en väldigt rastlös själ. Lika mycket som jag är avundsjuk på alla de som redan gått på semester, kan jag inte ligga still och läsa en bok i en timma. Jag har haft mina otroligt (!!) trötta perioder den här graviditeten. Så illa att jag efter varje arbetsdag måste hem och sova innan middagen lagas. 

I vecka 3 sprang jag Sylvesterloppet på 48min, men när jag fick reda på att jag var gravid så blev jag så försiktig att jag blev en soffpotatis.
Först när piggheten i mig vaknade någon gång i v 16-17 så kände jag att jag inte kunde spendera varje eftermiddag i soffan och jag längtade mer och mer tillbaka till min älskade löpning. 

Idag springer jag 5 riktiga km på 30 min. I vecka 30. Och jag är så stolt. 
Det är en liten maratonlöperska där inne, jag bara vet det :)




Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!