Skötbordshylla tror jag det heter.

Publicerat 2014-07-01 08:26:29
God morgon på er.
 
Jag har säkert legat vaken halva natten inatt och väntat på att klockan ska ringa. Eller trott att klockan ska ringa. Det är så ljust ute nu att det känns som om jag försover mig varje morgon innan jag hunnit titta på klockan. Den känslan + lite mammasvett på morgonen gör att vem som helst skulle vilja stanna hemma.
 
Jag har 2 veckor kvar att jobba innan det är dags för semester. Vi ska åka bort 2½ vecka och de är så efterlängtade nu att jag nästan blir tokig. Det är lätt att gå och nojja över att vår lilla donna ska komma ut för tidigt, men vad oddsen egentligen är för att hon ska komma 6-7 v för tidigt vill jag inte ens kolla upp. Det blir bra. Vi får kolla upp lite sjukhus och så längs vägen bara :)
 
Igår monterade vi upp skötbordshyllan och dekorerade den med ett litet skötbordsunderlag (kanske det heter?). Jag har en massa andra söta saker jag vill fylla upp hyllan med, men jag måste ju spara något till semestern :)
 


 

Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!