Ultraljudsbilder & förvärkar.

Publicerat 2014-07-06 15:49:17
Här sitter jag med en skål ärtsoppa känns det som, trots att jag äter något av det bästa som finns: jordgubbskvarg och fryst mango. Matlusten har inte funnits med mig på ett par veckor och det här är alltså dagens lunch. Inte mycket för världen. Men äter jag mer så får jag halsbränna och äter jag mindre så är det ju varken bra för mig eller barnet. Så det är bara att trycka i sig.
Idag var det väl extremt lite till lunch, men jag hade kunnat leva på salladsblad alla dagar i veckan vilket inte är så likt mig. 

Fredrick är ute och cyklar så jag passar på att pyssla lite här hemma. Tanken slog mig precis att jag snart måste börja tänka säkerhet. Vi har såna bras-verktyg vid spisarna (ni måste fatta vad jag menar, för jag kan inte förklara bättre..) och att hon skulle få tag på en sån gaffel är kanske inte ultimat. Sen behöver jag köpa korgar, handdukshållare, nappar, nappflaskor, blöjor och allt annat. Känns som att vi inte är hemma så mycket i augusti och sen åker vi på semester om en vecka. Ullared blir prio 1 när vi är tillbaka! Snäll som jag är så ska jag inte tvinga iväg min man på detta, utan det får bli en mamma-dotter-utflykt tror jag :) 

Nog ordbajs för nu. Dags för söndagsstäd! 




Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!