99% Make Up Store;

Publicerat 2009-04-24 22:28:50
God kväll allihopa !

Nu börjar tröttheten kännas rejält om jag ska vara ärlig. Var uppe klockan 6 imorse & fick bara sovit 4-5 timmar plus att jag har varit igång hela dagen. Kom till skolan vid 8 - då visade det sig att vi inte hade någon engelska - sen var jag där till 10 över 1. Efter det så var det dags för shopping !
Glöm diamanter - affärer är en tjejs bästa vän(ner).
Det kändes bara som jag behövde en helt ny sminkväska & eftersom lönen kom idag så passade jag på att köpa en himla massa smink från Channel & MakeUpStore. Skönt ! Nytt rouge, puder, 1 ögonskugga, 1 glitterögonskugga-isch, 2 nya sminkborstar, ett läppstiftsläppglans & sen fick jag en sminkväska, ansiktsmask & världens godaste strawberry body butter på köpet . Underbart !
Kalaset gick på ca 1500 kr - men man måste unna sig lite ibland tycker jag. Plus att det är en födelsedagspresent till mig själv - bra anledning till att inte ha skuldkänslor för att inte ha skänkt pengarna till fattiga barn eller så ...

Imorgon blir det partyyyy ! Ska bli grymt kul att komma ut & äta med alla vännerna för en gång skull - att alla är tillsammans , det händer inte varje dag.
Efter middagen blir det väl en himla massa snack & sen drar vi ut & dansar lite ! Längtar om bara den - vissa har man ju inte träffat på år & dar' !

Men innan det så kommer natten & jag ska förbereda mig för sängen. Skönhetssömnen är viktig !

God natt på er !

Puss !


nu kom ju självklart inte allt med på bildeftersom lite blev köpt efter andra rundan på stan, men det som saknas är alltså läppglanset, glittret och make-up vattnet somfår det på plats ...

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!