Hårmodell;

Publicerat 2009-04-07 15:42:42
Ja ni, idag är det verkligen en sån där lazy-ass dag. Jag hade verkligen velat ha den här dagen så schleten som den varit hitills - utan smink & mjukis kläder, men icke - idag är det annat planerat.

Imorse vaknade jag upp hos Sandra i Alingsås - åkte till henne igår kväll & förutom att äta glass & dricka smoothies så fick jag även träffa hennes nya mään Jonas. En trevlig kille måste jag ju säga & lika knäpp som Sandra själv. Sånt tycker vi om.
Idag vaknade vi hursomhelst vid 9 - då åt vi frukost & tog oss en riktigt lång, härlig promenad. När vi kom tillbaka satte vi oss ner med Sandra's geografi kurs så att hon fick gjort lite innan hon åker till sälen på torsdag. Stackare säger jag bara - det är inga lätta uppgifter hon har fått ! 

Nu är jag hemma iallafall och nästa sak på dagens lista står hårmodell! Min frisör smsade mig & frågade om jag hade lust att få håret fixat - enda kravet var att hon skulle få göra vad hon vill i stort sett.
Men va tusan, lite chansningar får man väl ta ! Så länge det inte blir kortkortkortkortkortkortkortkort så är jag nöjd !
Jag ska vara på salongen kl 19.00 när dom stänger, så får vi väl se vad hon har i åtanke ...
Färgning & klippning väntar - bilder kommer upp senare !

Puss !
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!