Mitt Sista Lov;

Publicerat 2009-04-03 08:45:27
Godmorgon allihopa!

Sovit gott? Jag har drömt en massa knepiga drömmar, men till slut vaknade jag - 1 timme innan klockan skulle ringa och då kunde jag inte heller somna om .. Knepigt.

Vet ni vad jag kom på nyss ? Jag har inte tänkt på det innan, men detta är faktiskt mitt sista lov som kommer nästa vecka. Ja, i gymnasiet alltså. Det känns så himla skumt. Inga mer sommarlov, vinterlov, höstlov, sportlov eller påsklov. Det är ju inte riktigt samma sak när man börjar läsa vidare sen .. Jag kommer sakna det. Visserligen har jag ju mer än sommarlov denna sommaren då - även om jag ska försöka jobba en del - men det är ju inget direkt lov.
Oj, vad man kan grubbla öve saker ibland . Ibland vill jag inte ta studenten utan bara stanna upp lite. Det går ju bra har jag hört ...

Idag, idag . Ja, vi har poängjaktsdag i skolan vilket betyder att man får komma dit & plugga ikapp sina ämnen - det känns inte riktigt nödvändigt så min tanke är väl att stanna hemma & se hur mycket jag kan få skrivit på mina 3 uppsatser som jag har kvar. Det brukar gå fort.
Sen ska jag jobba mellan 16-20 & efter det får vi helt enkelt se.

Vad ska ni göra? Några tips till mig med torka ? :)
Ha en bra dag!

Puss !
Allmänt // 1 kommentarer




✿Linda H ✿

härligt med lov!!!!!

2009-04-03 12:11:53 http://hogsta.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!