ModelHouse Göteborg;

Publicerat 2009-04-24 00:51:47
Oj, nu är klockan riktigt mycket men ska jag vara ärlig så kom jag inte hem förräns nu ... !

Idag var det beachvolleyturnering - vi förlorade 1 match & kom därför till B-slutspel - där vi vann resten. Vi spelade faktiskt riktigt bra !
Efter turneringen så stack jag & Ina till ModelHouse inne vid Domkyrkan för att bli sminkade & fotograferade- något av det roligaste jag gjort !
Vi hade sjukt kul & många av bilderna blev bra. Sammanlagt betalade vi 3000 kr - alltså 1500 var - vilket är enligt mig ganska rimligt pris för så många bilder.
Något att tipsa om kan jag ju säga !

Jag är verkligen ledsen, men jag orkar inte blogga mer . Jag måste verkligen sova nu.
Lovar att skriva lite mer imorgon !

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG INA !

Puss !


(Obs ! Ingen av bilderna som kommer upp är retuscherade!)

Allmänt // 2 kommentarer




Sandra

åååhh vad fin du är <3

2009-04-24 22:40:44 http://sandramudifaj.blogspot.com
mamma

Naturligt snyggt!

Puss mamma

2009-04-27 17:52:03



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!