Thank God it's sunday;

Publicerat 2009-04-19 08:18:58
God mooooooooorgon !

Jag fattar inte, jag kom hem vid halv 2 & var varken trött då - eller nu. Jag vaknar kvart  8 av mig själv ! Det är ju nätt & jämt 6 timmars sömn.
Kunda inte somnaom heller så här ligger jag & kollar på Degrassi.

Hade en jätte trevlig hundvaktskväll igår tillsammans med Robin & hundarna var verkligen ur mysiga ! Hans mormor hade en fågel också som gärna hade kapat mitt finger om jag hållit det kvar inne i buren & sen en katt som kom in och ut själv genom att hoppa upp på handtaget - det var lite läskigt att höra dörren öppnas innan vi förstod vad det var dock. Trevlig kväll som sagt !

Nu börjar familjen vakna till här hemma så nu går jag upp & käkar lite frukost innan jag drar till min sista dag på jobbet för den här veckan - skönt !

Ha en bra dag !

Puss !


(Hahahaha, oj vilka gamla bilder man kan hitta ! Sitter på en av dom bärbara nu så man kanske ska ta sig en titt ? Bilden ovan är från Sandras 18-årsdag när vi var på väg från Allan till Göteborg . Minnen!)


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!