Till alla som jobbar;

Publicerat 2009-04-11 10:29:40
Nu ska jag kila iväg till jobbet om en stund - vaknade verkligen på rätt sida idag (utan ironi!) och även om jag behöver sitta inne till klockan 5 & solen skiner ute så är det inga problem! Dessutom jobbar jag med Emelie - vi kommer ha så mycket kul !

Så till alla er som känner att dagen suger för att ni behöver jobba; ni kommer fortfarande jobba eller hur ? Det är inte så att ni kan ändra det nu så här sent. Sluta klaga & ha lite kul istället !

Glad Påsk allihopa !



Ps. Sillen står bara på bordet för att 1% av Sveriges befolkning gillar det - man behöver alltså inte äta någonting. Inte ens för att vara snäll mot mormor, för sanningen är den - att hon gillar det inte heller.

Puss !
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!