Tillbaka på Beachen;

Publicerat 2009-04-14 20:10:09

Hej !

Jag är helt slut! Första träningen efter en veckas uppehåll & tränaren kör så klart på som bara den ! Men det är kul ändå.
Ymyr, Marigona's pojkvän från en annan del av världen (jag kommer aldrig ihåg vilken...), var med idag också. Han var hur snäll, rolig, störd, gay & verkade underbar ! Hon förtjänar every piece.

Vad mer ... ? Jo, skolan började ju. Woho. Kan ju inte bli roligare nästan, men jag försöker att ta vara på varje skoldag eftersom jag snart inte behöver gå dit mer & då kanske man ångrar sig.
Denna veckan ser ut så här;

Arbete: Fredag-Söndag består av jobb, om jag inte skaffar mig planer på kvällarna. Har fått ett långt pass på fredag men det är bara att bita ihop ! När lönen kommer blir det ju kul & jag orkar inte gå runt & klaga på att det hade kunnat vara bättre. Nu är det som det är & det känns skönt att tjäna lite egna pengar också.
Skola: 3 uppsatser ska vara inlämnade imorgon, eller inatt, så nu blir det mycket plugg ikväll. Har börjat på 1 så jag har en del kvar - som tur är ska dom inte vara speciellt långa!
Vänner/Familj/Fritid: Träning som vanligt på torsdag kväll, resten av veckan kommer att bestå av vänner & familj. Känns som om man blir mer & mer fast i skolarbeten hela tiden - men nu börjar det ju som tur är kanske släppa lite grann ...
Kanske en danskväll på torsdag, eller vad sa du Ina?

Lovet gick alldeles för snabbt. Han inte ens med hälften av vad jag skulle & nya planer dök upp.
Jag säger ju det: man ska inte planera - ta dagen som den kommer !

Nu måste jag begrava mig i läxor. Vi hörs kanske senare !

Puss !


(vem saknar hösten räcker upp en hand ? kanske tid för sommar nu, eller vad säger ni?)

Allmänt // 1 kommentarer




gona

switzerland babyyyyyyyyyy!

btw, älskar den bilden på dig hetnos

2009-04-16 22:57:36



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!