among the other things;

Publicerat 2009-08-16 11:06:01

Gooood morgon !

Vaknade upp med världens resfeber imorse. Det kittlades så fruktansvärt mycket & var en blandning mellan nervositet & mycket mycket MYCKET glädje. Och vad var det jag sa - dagarna har ju gått super fort !

Idag gick jag upp klockan 10 & började såklart (jag vill ju få det att låta uppenbart .. ) dagen med en springrunda. Den fick bli extra lång eftersom jag inte kunde springa igår.  Frukosten har precis slinkit ner i magen & om 1 timme så åker jag & mamma & tittar på Louize's match i Bukärr.
Gissa vad som händer efter det ? Ingenting, för jag måste nämligen packa. Känns som att det är lite på tiden nu faktiskt ...

Slänger upp 2 bilder som jag tycker är ur gulliga på något sätt. Så typiskt oss att jag börjar berätta något lite försiktigt och sen slutar allting med världens leende & jag kurrar in mig i hans famn. Det saknar jag.

Tack alla för igår - det var super mysigt ! Underbart att ha såna vänner. Nu väntar duschen !  




Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!