another day in Beijing;

Publicerat 2009-08-28 00:43:41

Det brukar alltid vara så uppiggande med en spring runda, men jag var ute lite för sent. Tjugo i 7 skulle ju vara en bra & lagom tid - trodde jag. Så fort solen gick upp var det kört. Blod, svett & tårar förklarar min springrunda. Den var ansträngande. Ska se om jag orkar med en runda imorgon bitti innan vi åker - då kan jag vara säker på att solen inte hinner först iallafall.

Tänkte slänga upp en bild på när vi åt frukost här imorse när jag plötsligt fick se en himla massa bilder från resan ner hit. Det underbart roliga, trevliga & sega resan som ska behöva göras igen senare .. Här kommer bilderna & efter det ska jag smita ut på balkongen för att läsa eller måla lite, har inte riktigt bestämt mig, & sen åker jag in till stan för att luncha med Robin.

Ha en toppen dag !











Om det är någon som hemskt gärna skulle vilja ha såna grå påsar som ni ser i bilder. Var vänlig kontakta Robin på 0406 - vill hemskt gärna bli av med påsar.com - vi får en påse för varje sak vi köper här på Coles.


Love, M <3


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!