best I ever had;

Publicerat 2009-08-15 18:01:45
Hej !

Om en kvart kommer Fiona & Elin hit för att mysa. Sen kommer John, Cim & Louize & eventuellt Marigona (eller kissa som Robin så fint kallar henne efter hennes efternamn Kica) & Linn från beachen hit också. Ska bli en väldigt lugn & gosig kväll med godis, champagne & film.

Mamma överraskade mig med en bok & en berlock till mitt armband förut - tillsammans med ett glas champagne. Tack mamma, det var jätte fint !

Annars har jag inte gjort jätte mycket idag. Var & tittade på Louize's handbollsmatch (hon är fruktansvärt duktig !) tillsammans med Nutti & sen pratat med min kärlek & tagit fram lite kläder inför resan. Först idag kom det upp för mig att; jag åker faktiskt om ett par dagar. & jag åker lååångt bort.
Nu har ju lördagen gått & sen har vi söndag & måndag & that's it. Sen åker jag. Jag längtar mer än det finns ord till. Australien nästa.

Tiden går fortfare än jag trott & nu måste jag dra på mig myskläder & dra mig till affären & handla lite.

Ha en trevlig lördag kväll i regnet Göteborg !






Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma

Det är du som skall fylla dessa oskrivna blad - det är gott att skriva av sig om allt möjligt och du gillar ju att skriva.

Ha mys med penna och papper!

Puss och Kram

mamma

2009-08-16 17:14:17



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!