breakfast in berlin;

Publicerat 2009-08-06 08:25:37
God morgon,

Från att ha vaknat halv 6 så somnade jag om & vaknade 8 istället. Jag kan verkligen inte sova. Mycket lättare var det minsann när jag hade Robin bredvid - vi sov ju till 11 iallafall !

Mitt blogg-humör har inte varit på topp, det vet jag, men man har väl såna tider också. Jag bara saknar & längtar hela tiden. Ni ska bara veta hur det känns.

Ska ta mig en kort promenad & sen över till Cim & äta frukost.

Det var väl allt. Liter bilder från Stockholm här också. SYND att man inte fick ha kameran inne på Gustav Vasa ...


Utsikten från vårat hotell - svitvåningen var det enda med balkonger, lovely !


Robin & hans mami


Lite parader utanför kungahuset. Här är hästarna vi skulle sno men som aldrig blev av :(


& sist men inte minst en mucho sexig bild på min kära pojkvän. Han är väl något alldeles extra va ?


Love, M <3


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!