somewhere over the rainbow;

Publicerat 2009-08-26 11:22:23
Body Attack var något speciellt. Det är bra mycket roligare än allt det andra kan jag ju lova, allt utom body balance . Vi hade en bög-tränare som var helt hysteriskt rolig ! Tränat har vi iallafall gjort.

Vi ska precis springa ner & grilla hamburgare & dricka vin (mums!) , så inlägget får bli en summary av dagen.

Idag har vi; åkt till stan, köpt skrivare, kaffekokare, träningsskor, papper & USB till Robin, vi åkte hem, lämnade sakerna, jag sov en stund medans Robin installera skrivaren, vi gick till affären, handlade mat, åt, tränade & ska äta igen.

Jag hinner tyvärr inte skriva mer !
Måste kila !

Love, M <3
Allmänt // 1 kommentarer




Mamma

Vilken härlig energi - det når ända hit till Sverige!

Puss och Kram

2009-08-26 11:54:30



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!