Tangalooma;

Publicerat 2009-08-28 09:28:36

Imorgon är vår första utflykt här i Australien. Utanför Brisbane that is.
Vi ska över till ön som ligger öster om staden så det blir både buss & båt innan vi är framme. Ön heter Moreton Island & platsen vi ska till heter Tangalooma & verkar vara ett riktigt paradis ! Vi ska snorkla bland vrak, kolla på valar, sköldpaddor, mata delfiner & ha en underbart mysig helg. Vet inte riktigt om jag vågar ta med Robin till sköldpaddorna efter hans snack om att en sköldpadda skulle vara bättre än en hund - det får bli en chansning !

Vi har pratat lite om att skaffa en gemensam blogg istället, det hade väl varit bra ? Så slipper vi skriva i princip samma saker hela tiden & det blir roligare att se saker från lite olika vinklar tycker jag .. Robin har ju rätt knäppa idéer & tankar så jag kan ju neutralisera bloggen lite kanske..

Många här har varit på IKEA idag medans jag & Robin bara har latat oss. När de kom tillbaka blev jag så sugen på att åka dit så det får väl bli snart. Rummen blev mycket mysigare när man tittar på tjejernas bilder - bra att ena könet vet hur det ska inredas !

Nu ska vi ner till poolen igen, skönt att koppla av lite - det har vi ju inte gjort idag menar jag .......

Ha en bra fredag kväll !


Jajjemen ! Här är paradiset. Ser det inte underbart ut ?



Love, M <3


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!