you leave me with no choice;

Publicerat 2009-08-10 21:52:17

Jag blev så fruktansvärt sugen på ärtor när jag satt & funderade på vad jag skulle laga till mig själv till middag . Så nu sitter jag här & väntar på maten - ärtor & smörgås. Följer ju tallriksmodellen utmärkt !

Nu ska jag berätta om vad det är jag har dragit ut på så länge, så vi börjar lite från början...

Alla vet ju att jag var i Stockholm förra helgen för att lämna Robin åt Australien, eller hur ?
Sagt & gjort, men det var långt ifrån så lungt som jag trodde att det skulle vara. Det var absolut det värsta jag gjort i hela mitt liv. Hela bil vägen ner grät jag & enligt hans plast-pappa så översvämmade vi Vättern , haha !
När vi kom till Gränna var det dags för kisse- och gråtpaus. Det var då jag började tänka.

Hem till Kullavik kom jag & fann någon som var i närheten av lika nere som jag; Cim, Robins storebror. Vi började leka med tanken att åka ner till Australien & jobba. Då han har katt, lägenhet & borta-från-mamma-fobi så var det lite svårare sagt än gjort & jag stod ensam kvar med den tanken.

Ni ser vart jag försöker komma ?

Nästa vecka åker jag ner till Australien för att träffa min kärlek & för att jobba.
Italien står kvar & språkkurser har funnis sen en tid tillbaka - jag tvivlar starkt på att de kommer försvinna. Det kommer fler tillfällen & just nu var detta inte något bra. Resan & resten är fixat. Nu är det bara längtan. Längtan efter att få vara med Robin & att få upptäcka allt Australien har att ge - tillsammans. Jag älskar tanken & jag älskar honom . Nästa vecka är jag garanterat den lyckligaste tjejen som någonsin kommer vandra på jorden. Så enkelt är det .


Australien, här kommer jag, till min egen Dundee <3



Love, M <3
Allmänt // 1 kommentarer




Viktoria Sundberg

Fan va glad jag är för din skull Malin..=) att de äntligen är fixat och klart och att du får träffa din kärlek om 1 vecka blir de nu va? ;) Mysigt.. Du får fan inte glömma att säga hejdå till mig innan du lämnar Kullavik;) hehe..

Pussspusss.. <3

2009-08-11 01:07:44 http://blackblackangel.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!