090506;

Publicerat 2009-05-06 14:04:12

Hej !

Äntligen kommer solen fram ! Jag glömde ju mitt paraply hemma så det första jag fick göra när jag kom till stan imorse var att gå till närmaste affär & köpa mitt ett. Svart med svart spetskant - riktigt fint faktiskt !

Jag åkte hem från skolan vid 12 eftersom jag hade 3 timmars håltimma & att sitta i skolan kändes inte jätte inbjudande precis. Så när jag kom hem så satte jag på mig morgonrocken, tog fram en filt & satte mig framför tv:n. Härligt.

Vad har ni gjort idag i regnet?



Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




jz

fin blogg :) För er som vill kolla när jag sjunger, youtube klipp på min blogg, gå tillbaka en månad, april får ni trycka på, komentera gärna, Puss Jasmin

2009-05-06 14:34:07 http://jasminz.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!