090509;

Publicerat 2009-05-09 18:09:14
Hej !

Shit, nu börjar tröttheten komma ikapp mig känner jag. Funderar på att ta mig en snabb tupplur innan jag antagligen sticker iväg till Robin . Risken finns ju dock att jag kommer bli ännu tröttare då dock ... Äsch, kaffe finns ju alltid - hur äckligt det än är ! Bara latte går bra .

Hursomhelst, fick köpt mig en jätte fin svart strandklänning idag från H&M . Den går en liten bit under rumpan & har ett rep-liknande halterneck band som man knyter. Jag gillar den ! Bild kommer väl upp senare när jag hittat kamera sladden !

Om ca 1 månad så har jag tagit studenten & är på väg till Kroatien för att bli brun & fin under en vecka - ska bli så otroligt skönt ! Tycker att jag förtjänar det med tanke på hur mycket det är i skolan nu, haha !

Jag har lovat Louise att kolla på Big Momma's House 2 som börjar nu på Kanal 5 & man ska ju hålla vad man lovar, eller ?

Ha en underbar, rolig & galen lördag !

Puss !

Allmänt // 1 kommentarer




johanna

tack! jorå, den har varit riktigt bra :) din?

2009-05-10 01:00:40 http://kohanna.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!