090518;

Publicerat 2009-05-18 08:14:22
God morgon !

Idag var jag verkligen uppe med tuppen kan man ju säga. Halv 7 vaknade jag första gången och sen halv 8 igen - båda gångerna av mig själv - min väckarklocka strejkar nämligen.
& på tal om allt och ingenting så har jag hittat min kamera också - nu slipper ni alla google bilder !

Jag var så trött när jag kom hem från jobbet igår att jag inte heller hann skriva min planering inför den kommande veckan, så vi kör på här:

Skola/Jobb: En kort skolvecka väntar ! Det är ju, som alla vet, kristihimmelsfärd på torsdag så det blir lång-helg för oss som fortfarande pluggar ! Jag har även mitt sista prov imorgon så idag blir det till att plugga som aldrig förr & sen slipper jag det - jag kan omöjligt beskriva hur skönt det känns ! Jobb på fredag mellan 16-20.
Relationer: Nu när skolan slutar så blir det definitivt mer tid över till familj & vänner, vilket känns skönt. Den tiden har jag saknat.
Träning: Som vanligt träning på tisdag&torsdag - kanske uteträning som börjar nu då ?
Fritid: Förhoppningsvis mycket fritid denna kommande veckan. Frisören väntar på torsdag vilket ska bli otroligt skönt känner jag. Hon kommer förmodligen klippa av en bra bit nu innan sommaren & sen färga lite. Härligt !

Det var väl en väldigt kort sammanfattning men det är bra att göra så ibland. Då har man iallafall lite koll !

Nu ska jag kila in i duschen !

Ha en toppen dag & skit i regnet - det kommer ändå alltid tillbaka !

Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!