090519;

Publicerat 2009-05-19 20:39:09

Hur kan det vara så fruktansvärt skönt att träna tills man blir medvetslös & sen komma hem & ta sig en varm dusch ? Jag älskar det.

Jag har fått kontakt med en tjej som heter Marika som också ska ner till Italien i år ! Dock lite tidigare än mig & hon åker hem ungefär 3 veckor innan mig också. Synd. Men det blir kul att dela upplevelser & hon verkar vara en riktigt rolig tjej så man får bara hoppas att hon kommer tillbaka innan jag åker hem ! Hon åker den 24 maj vilket är nu på söndag. Kan ju bara tänka mig hur nervös & exalterad hon måste vara !

Själv längtar jag ihjäl mig ! Kommer bli så spännande & läskigt på samma gång. Hemlängtan kommer ju ta kål på mig dock, men det får jag väl leva med. Det brukar ge med sig iallafall !

Nu måste jag få något i magen - har levt på onyttigheter hela dagen !

Ta hand om er !


 
(Undra om Italien är något som Rhodos ? )

Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!