BakfylleDagen;

Publicerat 2009-05-01 10:56:46
God morgon !

Räck upp en hand alla ni som känner att huvudet håller på att sprängas idag !
Ärligt talat, varför gör man samma misstag varje Valborg ? Dricker, däckar & mår skit dagen efter ?
Igår blev det en väldigt lugn dag för min del. Åkte ner till John & var med honom, Micke & Max - bara satt & tjöta & tävlade i vem som kunde hitta den bästa, gamla & mest populära . Trevligt. Satt ute till strax efter 12  - det känns att sommaren i princip är här nu !

Idag är det strålande sol & min sista lediga dag innan helgen. Så vad ska man göra idag då ?
Antingen blir det picknick i Slottsskogen, en fika på något ute café, kanske ett strand besök eller bara vara hemma & ligga på balkongen & slappa ! Alla 4 förslagen låter ju underbara.

Hursomhelst så borde jag göra mig iordning nu !

Ha en toppen dag !

PUSS !


(Jag trodde inte att jag haft någon fjortisålder i mina dagar, men ack så fel man kan ha...)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!