DrömMåltiden;

Publicerat 2009-05-05 20:46:00
Jag vet inte varför, men jag tycks aldrig kunna tröttna på tacos. Det blir bara godare & godare för varje gång man äter det - mycket kanske för att man prövar att ha i massa nya saker. Har ni till exempel haft i avokado & banan ? Underbart !
Och för att inte tala om bröden - man kan ju äta hur många som helst ! De blir som något slags tillbehör.
Mums !

Från det ena till det andra; idag hade vi ingen träning i beachvolleyn, men det slutade med att vi hyrde en bana & spelade 6 stycken tjejer. Kaos. Det kunde inte blir mer än det. Vi hade super kul ända tills det ballade ur & det blev allt utom träningt - vi blev helt enkelt för flamsiga. Äsch, det kommer nya träningsdagar !

Just det ! Vi var på teater med engelska klassen idag. Super bra ! Jag har varit på teater 1 gång förut - den var inget att rekommendera. Men idag var vi på en brittisk teater om ligger vid masthuggstorget (ungefär vi järntorget) & den var faktiskt jätte bra !
Den handlade om 2 par varav 1 fått missfall & det andra ett barn med fel på kromosomerna. Lärorikt måste jag säga, mycket baserat på verkliga livet & det är inte ofta man tänker på de paren som varit med om något sånt. Tänkvärt.

Nu måste jag fixa iordning mig för snart är det läggdags - är helt slut !

Sov gott !

Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!