Grillkväll på kusten;

Publicerat 2009-05-31 23:08:24

Det blev grillkvällsom planerat så efter jobbet drog jag, mamma, syster & Charlie vårat pack ner till havet.
Det var fortfarande varmt när vi kom ner & blev inte mycket kallare förrän vi ätit upp.
Första riktiga grillningen vid havet - underbart !


Ner till havet bar det av ...

Efter många om & men fick vi en grill att fungera !

Louise skulle visa sina så kallade 'talanger'  - resultater blev: keep to handball my dear...

Behöver jag säga mer ? Mäster kocken var här ...

Men sen kom världens bästa Robin & lärde mig ett & annat om hur kött skulle grillas - synd bara att det var korv med bröd på menyn ..

Han gav upp & lekte med en vättskrämd Charlie istället :)

En underbar kväll som sagt. Mys.


Nu måste jag sova. Jag har ju lovat mig själv att bli frisk till studenten. Måste, måste, måste !

God natt & sov gott !

Love, M <3


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!