Innan midnatt;

Publicerat 2009-05-18 23:19:37
Någon som är vaken ?

Jag kom precis hem från Kigge efter att ha varit där & tittat på hans nya vattenscooter med Robin. Jag är helt fast. Jag måste ha en vattenscooter. Vet ni hur roligt det verkar ?
Aldrig i hela mitt liv har jag satt min rumpa på en, men nu är det dags ! Jag måste testa !

Annars har vi inte gjort mycket annat under kvällen. Jag skulle ha pluggat men det blev ju av ... Får väl sätta mig en stund nu antar jag.
Sista provet imorgon. Skönt. Äntligen över.

Har börjat längta fruktansvärt mycket efter Italien nu, samtidigt som jag bara vill stanna tiden här & nu & vänta ett tag.
Men det är ju lite halvt omöjligt, så det är väl bara att flyta med.

Märker ni hur mycket strö-snack det är nu ?
Lika bra att jag slumrar in ..

God natt & sov gott !

Allmänt // 4 kommentarer




Sandra

jag är vaken ! :) fast borde sova har tenta imån :(

Men hur är det med dig då :) studenten snart , right? vilken dag tar du ? Puss

2009-05-19 01:01:28 http://sandramudifaj.blogg.se/
Marika

Oh, är det sant? Jag som ska dit på söndag ^^, jag åker hem i början av augusti ju! Så vi åker om varandra. hur länge blir du borta? :O

Sandra

Jag tog ju studenten förra året så jag har redan pluggat ett helt år nu :D hihi !

2009-05-19 10:46:44 http://sandramudifaj.blogg.se/
Marika

Men åh :) fatta vad kul vi kommer ha oavsett om vi inte träffas! :D jag funderar på att dra ner igen efter att jag är klart för att jobba som au pair faktiskt. JAG ÄSLAR ITALIEN! Haha.



SKulle kunna tänka mig att bo där, trots att jag inte vet hur det är där nere. Det bara känns rätt i kroppen när jag tänker på Italien ^^,



jag åker ju ner före dig, så jag kan ju bombardera dig med en massa olika tips också ;)




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!