Min by var helt perfekt;

Publicerat 2009-05-23 02:23:04

Ja, jag är konstigt nog vaken. Kom hem för en liten stund sen & det har nog aldrig varit skönare att lägga mig i sängen. Vinden riktigt viner utanför & man känner sig nästan äckligt bortskämd som ligger här inne.

Jag måste bara berätta en sak . Sjukare är svårt att leta efter ..
Ni vet ens hemstad. En plats som verkar helt perfekt & inte har några som helst brister eller fel. Man är aldrig orolig att gå ute hur sent det än är & det finns inget ont att säga om den. Visst känner man lite så ? Här har man ju ändå växt upp & tillbringat sina dagar sedan barnsben med att stanna ute sent om kvällarna & hitta på alla möjliga bus. Barn-bus, that is.
Men så idag fick jag redan på något av det sjukaste jag hört . Något jag aldrig trodde skulle komma hit, hit till min oskyldiga 'by' - om man kan kalla det så.
En tjej har blivit våldtagen. Antastad. Överfallen . Kalla det vad du vill - det är samma hemska, fruktansvärda, äckliga SKIT!

För 2 dagar sen gick en ung tjej ute vid 9 tiden - när våran affär stänger så kommer kräket fram. Hur kan han med ?!
Hur kan han sova om nätterna med att veta att han våldtagit en tjej & som skrek & slet för att rymma sin väg ?! Vad fick honom att tro att hon faktiskt ville ha sex med honom?! Eller var han så fruktansvärt KÅT att han inte såg några hinder - att alla kände likadant & kunde ta den första-bästa ?

Tänk hur förödmjukad hon måste känt sig ? En vidrig, äcklig, skabbig & skämmande känsla blandat med rädsla & en himla massa oro . Vem ska hon vända sig till ? Polisen ? Föräldrarna ? Sjukhuset ? Rädslan av AIDS/HIV, klamydia & alla annan skit som det j*kla äcklet antagligen bär på !
Jag blir så arg & verkligen äcklad på samma gång.  Jag fattar verkligen inte vad som - om något alls - gick runt i hans huvud då. Inte på någon av de sjuka människorna som väljer att hoppa på en annan som många gånger inte alls visat samma intresse överhuvudtaget ! NI ÄR JU FULKOMMLIGT VRIDNA I HUVUDET!

Min by, som var helt perfekt i mina ögon. Med lite för många snobbar här & var men som ändå alltid fick mig att känna mig tryggare än på många andra ställen. Helt förstört. Jag var rädd idag när jag skulle gå hem. Jag kunde inte ha min ipod i öronen med rädslan för att inte höra om någon skulle smyga sig på mig.

Och vet ni vad det värsta är ? Att det hände mitt i centrum innan det ens hade hunnit bli mörkt ute - innan människor hade somnat. Centrum är omringat med hus - och ingen märkte något.

Ditt äckliga svin - jag hoppas du får vad du förtjänar & betydligt mer därtill.

Without any Love at all, M .


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!