Vädret får stå för mig;

Publicerat 2009-05-26 11:36:18

Go'mörrah !

Nu är jag uppe - det tog sin lilla tid men sängen var ju så underbart varm & skön.

Har precis ätit frukost & tänkt på hur beroende vi är av vädret.
När det är strålande sol ute så blir man automatisk glad, positiv & tycker att livet inte innehåller något att klaga på. Am I right ?
Men hur många har tänkt att när man sitter där i köket & tittar ut på den grå himlen & på regndropparna som faller ner att "YES ! Nu kör vi ! Nu slipper jag ju duscha om jag sticker ut ! Härligt ! Bra val där jesus !"
Skulle väl inte tro det ...
Vi måste sluta vända oss efter vinden. Det är ju sjukt töntigt att grubbla över något som vi ändå inte kan göra något åt.
Säger hon som åker till Rom - det finns ju platser med det lite bättre vädret om man säger så.

Ha en toppen dag !


(Lilla Challe nyss. Han satt upp & sov. Söt hund måste jag ju säga ...)



Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




Katrin

Det bästa är ju att vi lämnar Sveriges skit väder för medelhavet... hello gläääädje!!!

2009-05-26 15:59:25 http://onecitygirl.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!