Världens godaste kaloribomb;

Publicerat 2009-05-30 23:13:44
Vi måste sluta räkna kalorier, vi tjejer. Det kom jag på idag.
Det finns ju verkligen hur mycket gott som helst & varför ska man undgå det ?

När jag var liten så var jag, mamma & syster ute och grillade ganska ofta på sommrarna.
Idag var sommaren verkligen tillbaka & jag kom & tänka på ett världsgott recept som mamma lärt oss .
Många har säkert hört talas om det, men här kommer det iallafall :)

Ni behöver;
1 banan (per person)
Marabou choklad (eller mörk choklad för den som tror att det blir nyttigare...)
Ahlgrens bilar eller marschmallows (valfritt!)


1) Snitta upp bananen & tryck ner bilarna/marschmallowsen först

2) Tryck ner chokladen

3) Efter cirka 10 minuter i en ugn med 175 grader ser rinner chokladen & bilarna är sega & goda ! Självklart blir skalet i stort sett svart, men det är inte riktigt tanken att ni ska käka det ändå ..
Klart & så himla enkelt !


Antingen älskar man det eller så hatar man det - testa iallafall !

Love, M <3
Allmänt // 2 kommentarer




Sofia

Den såg riktigt god ut!

Katrin

Vad söt du är! Du och din banan, hahah =) Du får göra en till mig i Rom så langar jag sconesen... deal?? =)

2009-05-31 10:21:47 http://onecitygirl.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!