Blond brunett

Publicerat 2009-10-30 00:21:05
Idag var jag verkligen uppe med tuppen! Halv 6 vaknar jag av att jag hörde Robin stå och prata med någon i köket. Moa var här för att hämta frukt som de ska ha på deras event idag. Ja, vi brukar inte sitta på typ 100kg frukt här hemma - de hämtade en box igår ...
Efter det kunde jag inte somna om. Försökte om och om igen, utan resultat. Satte på 2½ men och låg och tittade på det istället. 3 avsnitt blev det och sen var en timme borta. Klickade runt allmänt på bimbo Kissie's blogg & pratade lite med kvällströtta människor från Sverige innan jag bestämde mig för att gå in i duschen.
Hann även betala min hyra innan kontoret stängde. Jag är alltid någon dag efter ...

Sen har jag fått för mig någon knäpp idé. Jag vill göra om mitt hår. Att ha allting långt älskar jag - då slänger man bara upp det i en hästsvans när man går ut, men jag vill färga det, eller avfärga. Jag har ju naturligt ljusbrunt/mörkblont hår så jag funderar på att gå tillbaka till det. Det slits ju så fruktansvärt mycket av all färgning!
Tåls att tänka på, jag trivs ju i det blonda också, men det är fult med utväxter varannan månad...

Nu ska det bli gröt, ägg & melon till frukost! Hotell-frukosten som Robin så fint kallar det.

Ha en bra dag!
Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




sara

du passade bra i alla hårfärger :)

2009-11-04 14:59:39 http://fabulousprincess.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!