Dagarna är inte alltid tråkiga

Publicerat 2009-10-28 07:14:24
Så dagen idag gick segt, so what? Det finns ju såna dagar också. Ska iväg på en intervju om 20 minuter för att se om jag kanske kan få lite extra jobb eller ett annat jobb med mer betalt. Men jag älskar ju mitt jobb, det är roligare & roligare för varje dag som går. Jag jobbar liksom på en skit stor kedja här nere i Australien & kan inte begära mer än fler timmar & bättre betalt - det är det enda negativa, vilket gör att det sjunker en hel del...

Här nere regnar det idag. Spö regnar. Det tror man inte om Australien va? Varmt, sol, knappt något ozonlager osv osv. Sitter bra med en 4 timmars arbetsdag, intervju och träning som avslut. Ska trycka i mig en Panadol också för huvudvärken kommer smygande, tror jag har spänt mig mycket idag av någon konstig anledning ...

Vi gör så här att jag sticker iväg till mötet & så hörs vi när jag kommer hem, det låter väl bra?

Ha en toppen onsdag, oj vad veckan kommer gå fort!
(jag älskar Robins webcam på datorn. Då kan jag ju ta kort utan att behöva fixa med minnet!)
Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!