Hard training & strict diet!

Publicerat 2009-10-28 11:03:23
Intervjun gick jätte bra! Konstigt nog blev jag lite nervös medans jag satt & väntade, men det gick över ganska snabbt. Intervjuerna känns mycket mer avslappnade här nere, som om de inte riktigt bryr sig om CV:t utan mest bara vill träffa den "vettiga" personen de läst om...

Efter intervjun gick jag & Robin till gymmet & tränade bort överskottsenergin & jobbade fram hungerkänslan. Jag borde vara mer hungrig, men det märks mest bara på mina skakiga händer för tillfället & inget i magen.
Vi pratade om hur man kunde bli av med det där fettet som vi tjejer ofta får på magen & som aldrig verkar gå bort - överblivna kolhydrater. Nu blir det ingen pasta, potatis, rik eller vitt bröd för min del - bara 1 gång i veckan! Så ska vi se om det blir någon skillnad. Träningen fortsätter ju såklart! ;)

Nu blir det min sista dag innan hårdkosten börjar - chili con carne med nudlar väntar, mums!

Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!