Vad händer 2012?

Publicerat 2009-10-21 05:13:43
Imorse vaknade jag med ett ryck efter att ha drömt om min morfar. Han dog i februari 2006 men i drömmen levde han och ingen lyssnade när jag skrek att det inte var sant, alla log bara och forsatte med deras sysslor. Jag flyger upp från drömmen och tittar mig omkring, sen kommer tårarna. De bara fortsätter forsa och jag får en kvävande känsla inom mig, som om jag inte kan andas. kände jag mig ensam.

Igår kväll var jag på bio med Ammy (vi såg 500 days of Summer, som för övrigt var ganska bra) & då kom mayafolket på tal (hur vet jag inte..) & allt snack om 2012 - att jorden skulle gå under, hur mayafolket har prickat in allting annat & varför det skulle vara sant.
Åh, jag blir så nojjig ! Jag hatar sånt ! Det kommer vara stuck in my head ett ganska bra tag nu skulle jag gissa på. Läste en artikel att ingen av forskarna idag tror det kommer hända så visst blir man ett snäpp lugnare, men herregud, måste de ens komma ut med skiten?

Dagen började dåligt ända tills Annica skrev till mig på facebook & frågade om jag ville koppla av vid poolen. Ibland frågar människor bara vid rätt tillfälle. Ska prata lite med Robin om maya-problemet & hoppas på att han dum-förklarar mig så att jag blir lugnare. Jag älskar honom för det.

Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!