Jag älskar PMS !

Publicerat 2010-04-09 06:53:20
Hej !

Dagen började med att jag försov mig (detta fattade jag dock inte förrän en halvtimme senare när Robin frågade vilken tid jag skulle åka hemifrån...). Jag satte på kaffe & hoppade in i duschen. När jag kommer ut har Robin vaknat & tittar nu på fotbollen som går på tv. Då fräser jag åt honom att kaffet är klart (han bad väl aldrig om det för det första?) & att det står färdigt på bänken. Snällt går han upp & hämtar en kopp. Jag sätter mig vid köksbordet & då kommer en tjejs värsta PMS-mardröm; tårarna forsar ner som flodar på kinderna & det går inte att stoppa. Jag vet inte riktigt hur det började, men kom fram till att det var för att Robin igår bad mig (ganska snällt dessutom) att vi skulle försöka diska så ofta vi kunde istället för att lämna allting till kvällen.

Så klockan halv 7 på morgonen sitter jag alltså vid köksbordet & stor-lipar med min pojkvän - mycket på grund av ingenting alls. Nog för att jag hade en kompis som började gråta av att det regnade ute en morgon, men hur illa kan det bli ?

Nej, nej, det är inte över nu heller. Jag hatar Robin's skola för att de inte kan låta honom komma hem till sin flickvän så att hon kan pussa lite extra på honom. Ja, ni förstår, PMS slutar när veckan slutar. Tyvärr.

Som grädden på moset så jobbar jag idag mellan 7am-9.30pm - slå den.

Jag älskar PMS - nämnde jag det ?

Ha en bra fortsatt dag & killar, var glada att ni slipper sånt här säger jag bara.

Allmänt // 1 kommentarer




Sandra

HAHAHAH kan inte annat än asgarva!! :D

2010-04-11 14:17:16 http://memyselfoi.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!