Min morgon - dina tips !

Publicerat 2010-04-15 01:41:08
God morgon !

Med ett träningspass på 1h 15min så kan nog dagen inte starta bättre - jag känner mig så pigg & fräsch att jag flyger på moln ! Det blev 450 kalorier som fick lämna mig på bandet idag - & några stackare på magrutorna också.

Jag måste säga det, i början var det riktigt jobbigt att gå till gymmet. Det är ju sjukt tråkigt att springa på bandet varje gång & sen knappt se någon som helst skillnad. Det var inte lika jobbigt som tråkigt & till slut blev kroppen van vid det. Blir kroppen van så bränns det inga muskler som ni kanske vet. När jag sedan insåg att gymmet hade fler saker att göra än bara bandet så blev allting genast mycket roligare. Det blev jobbigt igen & träningsvärken hittade till muskler som jag inte visste fanns - då kände man resultat !

Överraska kroppen med nya övningar - då förbränner du mer !

Nu kan jag utan tvekan gå till gymmet & spendera 1 timme utan att det är 1 timme av tristess. Ändra bara på din vardagsrutin & glöm inte promenaden före frukost - du kommer rasa i vikt ! Det gäller att bli mat-medveten & läsa om hälsa & träning - du tappar vikt av bara det :)

Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!