Nyhetsbrev

Publicerat 2010-04-28 06:19:41
Hejsan hoppsan ! (jag har alltid velat skriva det. Karlsson är ju den bästa som finns !)

Trots att varken jag eller Robin kände oss på hugget imorse så sprang vi ändå våran halvmils-sträcka innan frukost. Tiden blir bara bättre & bättre, men imorse var det trögt. Nu gäller det att inte lägga av !

Vi har sprungit 3 eller 4 gånger tillsammans och började i lördags - den 24 april. Vi är riktigt grymma & att springa sida vid sida får en att pusha varandra utan att man riktigt vet om det. Heja oss !

Idag ska det jobbas 3 timmar (fråga inte, piss-tid kallas det) & sen är dagen i princip slut. Då ska det bara hem & mysas & förberedas inför imorgon. Då jobbar jag 9½ timmar på Kmart (så ska en arbetsdag vara ju!) & herrn här hemma går i skolan som vanligt.

Okej, så detta inlägget kändes som ett nyhetsbrev. Jag tror det är dags för lunch & lite läsning i min älskvärda bok !

Ha en bra dag ! Kram kram kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!