Varmt eller kallt ?

Publicerat 2010-04-03 13:17:22
Det var meningen att jag skulle ta en powerwalk, men på något sätt slutade den med en springrunda istället - underbart skönt så här på kvällen nu när det börjar gå mot svalare tider :) Jag kan ju också passa på att tillägga att 24 grader faktiskt är väldigt svalt. 35+ är för varmt, 30 är lite halvjobbigt, 25 är perfekt men sen blir det kyligt. Det är nästan så att man behöver en tröja :) Bli inte avundsjuka, det innebär bara att vi nätt & jämt kommer överleva vintern i Sverige ...

Imorgon är jag ledig igen - ännu en helgdag & allting lär väl vara stängt tror jag. Vi får se vad vi hittar på - jag vill inte lova för mycket. Hade varit skönt att faktiskt bara inte göra någonting, men man blir ju så rastlös efter en halvdag, plus att dagen går så fort haha !

Nej, nu svamlar jag. Om 20 minuter börjar Friday the 13th på tv så jag ska kolla på den, tillsammans med min smoothie & Robin väntar på fotbollen som börjar om en halvtimme. Han kan ju drömma om tv:n ....

Kram !

Ska man till Australien så ska man till Sydney ! Åh, vad jag saknar denna underbara stad !

När jag säger att detta ser ut som min hund, så skämtar jag inte. Jag saknar lille Challe !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Oh, vad sät den är. Men vad är det för något? En hund eller en räv eller någon bladras? Lite lik Charlie kanske. Ha det gott!

Puss och Kram

Mamma Sus

2010-04-04 08:38:42



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!