2a Advent

Publicerat 2010-12-05 10:59:40
God morgon !
Idag bestämde jag mig för att ta en morgon promenad som jag inte har gjort på väldigt, väldigt länge. Utan att titta ut tar jag på mig rejält med kläder, vantar & halsduk. På med skorna & sen öppnar jag dörren; tjocka lager av snö, snö i luften & på taken. Det var verkligen snö överallt. Så visst, jag hade kunnat vända & gå in igen, men något sa mig att jag bör ta denna promenaden ändå - så det var bara att börja gå.
Det var nog dagens bästa val; vilket otroligt skönt sätt att börja dagen på ! Det var underbart.
Sen blev det myspys frukost med tända ljus & snart ska jag iväg till jobbet :) Nu fortsätter dagen som den började ! Kram

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!