Forsgården & En Av De Nominerade - Fredagen Fortsätter Lika Bra Som Den Började

Publicerat 2010-12-17 15:20:42
Jag somnade precis i bilen - med öppna ögon. Jag kommer inte ihåg någonting alls från avfartskurvan tills att vi kom hem - mer än att jag var super trött då såklart. Det var läskigt . Jag hade gett allt för en tupplur nu, men det är snart dags att dra sig mot jobbet så jag får vänta till läggdags ikväll :) Stackars Robban får en trött flickvän ikväll - igen ..

Mamma & jag åkte & lunchade på Forsgården här i Kungsbacka. Till alla kungsbacka-bor som inte ätit där; ni har verkligen missat något .. Det var mysigt, lugnt & vi bara njöt av att se snön på golfbanan utanför där skidåkarna drog sig fram.

Kom hem & hade fått ett mail från hittabloggen.se där jag är en av de nominerade i deras tävling :) Roligt ! Ni får inte glömma av att rösta nu ;)

Som sagt, jobb väntar & det är dags att tagga till. Jag kan ju inte somna där i kassan .. Eller .. ?


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!