Nytt mål i livet

Publicerat 2010-12-04 20:56:52
Hallå !
Den här dagen har gått så fort ! Många på jobbet gick runt & bekymrade sig över att klockan hade stannat, men jag har faktiskt inte önskat mig en tidsmaskin en enda gång under mina 8 timmar - jag överlevde ändå :)
Nu sitter vi & tittar på ett matprogram som utspelar sig i Kina & förundras över denne svensk - programledaren - som pratar flytande kinesiska. Nytt mål i livet: Lära mig ett asiatiskt språk. Mål är bra - det är ju lite det livet går ut på :)
Imorgon ska det jobbas 8 timmar igen & än har jag inte bestämt mig för om jag ska till gymmet på morgonen - jisses vad jag har slappat till mig, inte bra ! Men någon gång måste man ändra på det också :) Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!