PLATEAU

Publicerat 2010-12-23 09:30:09
God morgon !

Jag är precis på slutspurten här hemma; både jag & syster har några klappar till att köpa så det blir till att ge sig av mot Kungsbacka innan jag & Robin åker upp till Trollhättan. Robin stannar över natten ikväll, men jag känner att jag blir lugnast om jag får sova hemma eftersom jag jobbar imorgon & låt oss säga att det innebär en himla massa ansvar att vara den som ska vara där när dörrarna skjuts upp ..

Dock känner jag på mig att den här dagen kommer bli super bra :) Det bara känns i kroppen !

Vad gör ni så här dagen innan julafton ?



Julklapp från chefen & hans fru :) Så här löd rimmet:
"Någonting som du alltid kan bruka - platsbesparande när du ska duka, Till vardag eller till fest - bestäm själv när den passar bäst, Lätt att montera - du behöver inte mycket fundera, På gäster kommer du att imponera - när du läckerheter ska servera, Och vad skulle göra dig nöjdare - det här är ju en höjdare!"
I love it.



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!