RunKeeper - för alla er med iPhone !

Publicerat 2010-12-07 12:14:34
En härlig lång promenad blev det imorgon - riktigt skönt ! En timme & 5 minuter gick jag innan jag var utanför dörren igen & mamma ringde. Några bilder från datorn hade visst kommit bort, men vi lyckades plocka fram dom ändå på något vänster - teamwork !

Nu har jag gjort mig iordning, sminkat mig & ätit frukost, så vi ska tiden fördrivas i 2 timmar innan jag åker iväg in till stan för att träffa syster en stund :) Mysigt med en fika paus i vårt vita väder. Sen får vi se om jag kanske eventuellt åker med & tittar när hon spelar match - lite beroende på tiden.

Vad ska ni göra idag ?


Ps. Ett toppen tips till er som tränar & äger en iPhone ! RunKeeper slår alla andra program :) !

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!