Supermat by Helena Nyblom

Publicerat 2010-12-17 09:59:52
God morgon !

Idag var jag, Sandra & Caroline uppe med tuppen (05:45) för att röra på fläsket 7:15. Det var en spinning klass på 45 minuter & vi tänkte why not ? Ingen orkade väl egentligen imorse, men ingen ville ju vara sämre än den andra så det var bara att dra på sig snabbare kläder & ta sig ut i kylan. Väl på gymmet så mötte vi också Mat-hilda & chefen & majoriteten i salen blev alltså Ica-Workers, haha . Rolig & härlig start !
Nu efteråt är det hur skönt som helst att få ha tränat eftersom jag ska jobba 16-22 ikväll & har lite saker att göra innan dess.

Jag har beställt & fått hem Helena Nybloms bok Supermat som jag har tänkt ge mig själv i julklapp. Fast jag har börjat tjuvläsa lite så nu ska det inslagspapper runt om den & sen är det bara att vänta till julafton :) Men låt mig bara säga att den är super bra ! Jag gillade hennes förra bok Livskraft & den här boken är ingen besvikelse.

Nu kommer mamma hit på kaffe & sen fortsätter dagen ! Ha en toppen fredag allihopa ! Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!