Pictures - Sportlife Winter Challenge vs Fitness Festivalen 2010

Publicerat 2010-12-13 13:08:12
Hej på er alla pigga & glada !

Det är inte klokt vad den här dagen har känts lång - & klockan är bara strax innan 1 ! Såna dagar gillar vi.

Helgen har varit full av bravader & när ni fick höra vad jag gjorde igår så kommer ni förstå varför jag är alldeles mör i kroppen.

Helgen första dag, lördagen, började med att vi inte gjorde någonting förutom lite julshopping & framåt kvällen så bar det av till Robin's arbetskamrat & hans sambo för middag & sällskapsspel. Jag var lite orolig att det skulle bli en stel stämning, men vi hade super roligt ! Det blev god mat & spel som sagt - killarna var väldigt stolta när de vann i Alias men vi kvinnor bet ihop & lovade en revansch nästa gång. 'Tyvärr' missade killarna sin älskade fotboll på grund av detta, men när det kom till kritan så skulle man kunna tro att det glömt av den SUPER-SPÄNNANDE-MATCHEN-SOM-MAN-BARA-MÅSTE-SE ..

Igår morse, & lyssna noga nu, så var jag uppe vid 9 & det bar genast av till Svenska Mässan. Jag skulle alltså på FitnessFestival & Sportlife Winter Challange. Dock försov jag mig & missade min älskade BodyPump, men det var inget att hänga läpp över utan dagen fortsatte ändå. 11:30 började första passet som var BodyCombat, följt av Kettlebells vs Yoga innan lunchen. Då passade jag även på att strosa runt bland alla bodybuilders nere på FitnessFestivalen innan S-Core började. The Jump-off, PowerStrip samt Zumba goes Afro-dance stod på tur tills klockan var 18:30 & jag kan ju utan att skämmas säga att jag var i säng lite innan 9 igår kväll .. Det mest krävande var nog att köra samma typ av armhävningar & sit-ups i slutet av alla pass - ni som varit på Sportlife's grupper vet ju vad jag pratar om ..

Idag kan jag knappt gå & har värk i vader, rumpa, bröst, axlar & rygg - men inget i magen ! Det förvånas jag över, men jag kanske är jätte, super tränad i magen trots allt ? ;)

Att träna i 6 timmar & få testa på bla Kettlebells, PowerStrip & Jump-off var super roligt & absolut något jag skulle kunna tänka mig att göra igen !

Så vem hakar på nästa gång ?















Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!