Abercrombie & Fitch

Publicerat 2010-07-23 22:19:24
Den här staden är enorm. Det finns nog inte ens någon exakt siffra på hur många butiker Chicago har.
Idag gick vi in i Water Tower för att se var det var. Denna enorma byggnad visade sig vara ett mega stort köpcenter med butiker som Forever21, Victoria's Secret, American Apparel, Abercrombie & Fitch, Macy's - you name it. Vi gick in i Abercrombie butiken & spenderade ett antal minuter innan vi kom ut med en av deras fancy kassar & lite kläder. Det är garanterat en stad som vi ska besöka igen så fort vi kommer till New York !

Vårt plan går 6 imorgon bitti så det blir till att checka ut vid 3 & ta taxin vid 3.30. Jag älskar att besöka nya städer & jag tror vi har valt de 3 bästa under den här resan. Åh, vad jag njuter.

Ikväll blir det Willis Tower & en titt ut över staden - något jag tror blir en perfekt avslutning i den här staden :)

BILDERNA KRÅNGLAR FORTFARANDE. VET INTE RIKTIGT VARFÖR, KAN BERO PÅ INTERNETET. SKA KOLLA SENARE - LOVAR :)

Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!