Bönor i Chicago

Publicerat 2010-07-23 05:37:02
Hej igen !

Så, Weber grill var en bit of a dissapointment, men det var gott med mat i magen ändå :)

En kort sammanfattning av Chicago då;

Vi kom hit onsdag kväll vid 12 tiden. Då hotellet gjort en walk-in (de tror att man inte kommer för sin bokning så de ger rummet till någon annan - ja, idiotiskt) så skickade de oss till ett DoubleTree hotell i närheten - ett block längre upp närmare sagt. Vi kom dit, fick en varm kaka (haha, var bara tvungen att skriva det - den var super god!) & reda på att vi skulle få en svit - eller royalty som hon så fint kallade det :) Ja, nog var det kungligt alltid - jag har aldrig sett en finare säng eller sovit så gott som jag gjorde inatt - det var himmelskt !
Så vi gick & la oss halv 3 inatt efter att ha ätit middag på 7eleven & tittat lite på Transformers som spelades in i närheten & gick upp 7 imorse för att äta hotellfrukost - sen var det bara till att checka ut & byta till det hotellrummet vi egentligen skulle ha. Det tog oss till klockan 3 att få vårat  rum så vi fick sett ganska mycket av stan under förmiddagen - vilken underbar stad Chicago är ! Det roliga är att det Robin var mest faschinerad av var en böna - det var ett monument i Millenium Park som föreställde en böna. Han var som ett barn på julafton - sorgligt nog. Jag måste börja underhålla honom mer ...

I övrigt har vi inte gjort så mycket här än, men dagen är planerad från morgon till kväll imorgon & jag tror vi kommer få det super mysigt med allt vi ska göra :) Men nu är det läggdags - klockan är ju snart 11 ! Kram !
FÖRSÖKER LADDA UPP BILDER MEN BLOGG.SE MÅSTE VARA DEN SÄMSTA SIDAN VAD KOMMER TILL BILDER ... JAG FÖRSÖKER IMORGON :)



Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!