Jag älskar Entourage !

Publicerat 2010-07-03 09:52:33
Hey, hey, heeey ! (Någon som sett filmen 'fat Albert' ? Haha !)

Nu har vi legat i sängen & tittat på en himla massa Entourage avsnitt, & som jag älskar den serien ! Vi har nu haft 2½ Men, Vänner & Entourage att underhålla oss med här nere - alla är så otroligt olika, men ack så bra, haha !

Imorse blev det gymmet för min del. Jag fick gå till gymmet lite längre bort eftersom vårat är stängt på helgerna, men det gjorde ingenting :) Härligt att få göra av med lite energi & leka stark under stången, haha !

Ikväll blir det TACOS ! Jag har längtat så himla länge & idag lyckades jag övertala Robin att handla med mig, trots att vi hade kyckling i kylen, hihi ... Den kan ju ätas imorgon menar jag !
Så det blir tacos & en massa ljus - kärlekskväll :) Ratatouille & Big Daddy går på tv ikväll så kanske blir det någon film efteråt också, eller fler Entourage avsnitt ... !

Nej, nu är det nog mitt jobb att köra igång med matlagandet. Klockan närmar sig 6 & mannen i huset bankar med besticken i bordet ... Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!