Rostad macka is la shit

Publicerat 2010-07-08 11:01:39
Hej, hej, hej !

Dagen idag gick riktigt långsamt från 11-15 (vi tog till och med en tupplur mellan 2-3, haha!), men sen hände något. Tror det var när jag hoppade upp ur sängen & inte orkade vara slapp längre. Då spelade vi yatzy & åt rostat bröd med ost på - en ny favorit här hemma !
Vid 4-tiden bestämde jag mig för att jag skulle till gymmet halv 5 & sen gå på ett ABS-pass klockan 5 - det skulle alltså värmas upp lite innan :)

Eftermiddagens träning blev:
  • Crosstrainern 10 min (uppvärmning)
  • ABS-pass 30 min
  • Intervall träning på bandet 45 min
  • Abductor 15x3
  • Adductor 15x3
  • Curls 15x3
  • Någon mer ben-maskin som är 'motsatsen' till curls - kommer bara inte på namnet - 15x3
  • 20 squats

Jag är alltså mycket nöjd med dagens mage-lite rumpa- och ben pass :) Nu ska det ätas rostad macka med ost, tonfisk, ägg & sallad - nu hade det varit perfekt med en toast maskin ! Men först - en dusch ! Kram !
Bild lånad från: http://ohstlin.blogg.se/ :)

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!