Yoghurt Parfait

Publicerat 2010-07-23 15:56:47
God morgon !

Jag har precis ätit upp min yoghurt parfait & sörplat i mig min ice latte från Starbucks - det är nu jag ska säga att det är dags att ta sig ut på stan, men jag måste tyvärr göra er besvikna; det kommer inte hända på ett tag. Robin blev nämligen matförgiftad igårkväll/natt av maten på grill-stället & har varit upp sen 2-3 inatt så det är först nu han får lite sömn - stackarn ! Det konstiga är att jag inte märkte någonting. Jag sov som en stock hela natten. Tycker inte ni också att han borde ha väckt mig ? Jo, precis.

Jag funderar på att ta mig en sväng till Abercrombie&Fitch när han ändå sover - jag tror vi är det enda paret som inte gillar att shoppa, men den här affären tycker jag man borde se - men det tycker inte han. Haha, varför ska man alltid ha delade meningar ? Ja, jag orkar inte sitta här längre iallafall så nu beger jag mig ut :) Kram !
Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!