6 timmar kvar

Publicerat 2010-06-10 00:30:07
God morgon !

Ärligt talat så trodde jag aldrig att min kropp skulle vilja bära upp mig från sängen imorse. Jag kände mig bokstavligt talat som en död fisk. Ni vet den där känslan som säger 'idag kommer någonting bra hända' och så kommer man inte på vad det är för man inte orkar tänka efter ? Den hade jag. Men efter en liten stund så kom jag på att det är min sista dag på jobbet ! 6 arbetstimmar kvar här nere & sen är det verkligen bara att räkna ner tills vi sätter oss på flyget på väg mot Los Angeles & New York's shopping !

Idag är det mycket inplanerat;

  • Springrunda 40 min
  • Gymmet 45 min
  • God, lång & utdragen frukost
  • Göra mig fin inför min sista dag (jag måste ju sminka mig iallafall EN gång innan jag slutar)
  • Jobba 6 timmar
  • Komma hem & slänga mig på soffan. Ligga där en stund.
  • Äta mellis
  • Ta en lång promenad
  • Äta middag
  • Bara vara

Det låter som en mycket bra dag enligt mig ! Dagen kommer såklart också innehålla bloggande & överraskningsberättande - det kan jag inte vänta med så det kommer väl direkt när jag kommer hem :)

Men nu är det dags att röra på fläsket & ge sig ut i spåret !
Kram på er !

Sånt här fint väder bjuder Brisbane på för tillfället. Jag är väldigt förvånad över att det inte regnar ...

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!