Att kunna ta ut sig själv på gymmet, som en dejt.

Publicerat 2010-06-22 11:17:26
Hej !

Jag är helt slut i kroppen. Efter en heldag på soffan så tog jag tag i mitt liv & gick med Robin & Kristoffer till gymmet. Vanligtvis brukar jag ha svårt med att kämpa ordentligt & kunna känna det efteråt - men idag körde jag tills armarna värkte & Robin pushade på mig med jobbiga ben-sit-ups ! Tack, nu mår jag himlans bra :) Det blev alltså ingen spinning just av den enkla anledningen att jag inte kände för det - när det kommer till träning så är det fruktansvärt viktigt att inte pressa sig själv - då gör du det bara tråkigt för dig själv.

Till middag idag blir det tonfisk biffar tillsammans med ägg macka & keso-sallad. Mums ! Men först ska jag sluta lukta svett & ta ett steg in i duschen ! Kram kram !
(från: ettlingon.se

Allmänt // 1 kommentarer




emliscious

håller inte med dig helt där... självklart ska man göra det som känns roligt, det man vill! men samtidigt- mång människor måste pressas lite, annars skulle de aldrig komma iväg! och oftast känns det ju bättre när man väl är där =)

2010-06-22 11:42:22 http://emliscious.blogspot.com/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!